Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor slår en ændret oversættelse ikke igennem i frontend?
For at opnå bedst ydeevne, så opdateres de interne oversættelsesfiler ikke, hver gang der ændres i en oversættelse.
Fra Oversættelser i backend er der i toppen yderst til højre en række knapper til de forskellige sprog. Tryk på knappen for det pågældende sprog, for at opdatere oversættelsesfilen. Herefter slår oversættelsen igennem i frontend.
EN = Engelsk
DA = Dansk
SV = Svensk
NO = Norsk
FI = Finsk
KL = Grønlandsk
DE = Tysk
FR = Fransk
NL = Hollandsk
ES = Spansk
PT = Portugisisk
IT = Italiensk
PL = Polsk
RU = Russisk
Visit link on local site
Fra Oversættelser i backend er der i toppen yderst til højre en række knapper til de forskellige sprog. Tryk på knappen for det pågældende sprog, for at opdatere oversættelsesfilen. Herefter slår oversættelsen igennem i frontend.
EN = Engelsk
DA = Dansk
SV = Svensk
NO = Norsk
FI = Finsk
KL = Grønlandsk
DE = Tysk
FR = Fransk
NL = Hollandsk
ES = Spansk
PT = Portugisisk
IT = Italiensk
PL = Polsk
RU = Russisk
Visit link on local site
Relaterede FAQ's
- Hvorfor kan jeg ikke logge ind på backend?
- Kan adgangen til backend IP-låses, så andre ikke kan tilgå den?
- Jeg skal sortere et element i en liste i backend, men jeg har brug for at flytte det om på en anden side, end det ligger på lige nu - hvordan gøres dette?
- Hvorfor kan jeg ikke se en vare, jeg netop har oprettet, på vareoversigten i backend?
- Hvordan ændres en fokusgruppe fra automatisk til manuel eller omvendt?
- Hvorfor er der ingen varer i min automatiske fokusgruppe?
- Varernes farver konverteres i varekataloget, men kan de beholde deres originale farver på varevisningen, i kurven etc.?
- Hvorfor kommer der en fejl ved forsøg på oprettelse af en rabatkode?
- Hvorfor beskæres længden af teksten i nogle tekstfelter?
- Hvordan adskilles meta-søgeord?
- Tilføjes nye farver automatisk til Farvekonvertering?
- Kan der genåbnes adgang for en ip-adresse, der er blevet blokeret på mistænkt bot-aktivitet?
- Hvordan ændrer jeg adgangskoden til vores backend for en bestemt bruger?
- Hvorfor slår en ændret oversættelse ikke igennem i frontend?
- Hvorfor kan jeg ikke se passwords/adgangskoder på Brugere i backend?
- Jeg har glemt mit kodeord. Hvad gør jeg?
- Jeg har svært ved at få tekst og billeder til at stå pænt med teksteditoren i backend, hvad gør jeg galt?
- Hvordan virker tekstskabeloner hvis der er mere end én kategori på en vare?
- Hvad betyder fejlbeskederne i SUMO?
- Hvad betyder den røde trekant øverst i SUMOshop backadmin?
- Hvordan giver jeg mine kunder fri fragt?
- Hvad er forskellen på Salg (1) og Salg (3) i oversigten under prognose?
- Jeg har glemt min kode til backend. Hvad gør jeg?
- Hvorfor modtager jeg ikke en opsat rapport via e-mail?
- Hvad gør de enkelte modificeringer i Makroer?
- Hvorfor kommer nogle billeder eller andre filer ikke korrekt med i pakker?
- Hvordan laves en import-definition, der kan importere forskellige sprogversioner?
- Hvordan kan jeg opdatere mit Google PLA feed?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →