Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor slår en ændret oversættelse ikke igennem i frontend?
For at opnå bedst ydeevne, så opdateres de interne oversættelsesfiler ikke, hver gang der ændres i en oversættelse.

Fra Oversættelser i backend er der i toppen yderst til højre en række knapper til de forskellige sprog. Tryk på knappen for det pågældende sprog, for at opdatere oversættelsesfilen. Herefter slår oversættelsen igennem i frontend.

EN = Engelsk
DA = Dansk
SV = Svensk
NO = Norsk
FI = Finsk
KL = Grønlandsk
DE = Tysk
FR = Fransk
NL = Hollandsk
ES = Spansk
PT = Portugisisk
IT = Italiensk
PL = Polsk
RU = Russisk


Visit link on local site

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?