Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor får jeg en fejl, når jeg afslutter en ordre?
Der udføres typisk forskellige processer, når en ordre afsluttes. Der kommunikeres normalt til en betalingsgateway, et pakkesystem og et lagersystem. Hvis der er en fejl i et af disse systemer, eller der ikke er adgang til dem fra webshoppens server, kan det give en fejl. Start med at undersøge om der er problemer med et af de systemer, du bruger. Se i Log-fanebladet på ordren i backend, for at se hvilke handlinger der er udført korrekt. Fejlen vil typisk være i forbindelse med den sidste handling, som fremgår af loggen.


Visit link on local site

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?