Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor vises den forsendelsestype jeg lige har oprettet i backend ikke i frontend?
For at en forsendelsestype kan bruges i praksis af kunderne i frontend, kræves der tre ting på forsendelsestypen:
1. Der skal være aktiveret en betalingsmulighed, som kunden kan bruge.
2. Der skal være sat en pris, som passer til kundens kurvtotal.
3. Der skal være tilvalgt et land, som skal passe med kundens forsendelsesland.
Er disse tre betingelser ikke opfyldt, vises den pågældende forsendelsestype ikke for den pågældende kunde.
1. Der skal være aktiveret en betalingsmulighed, som kunden kan bruge.
2. Der skal være sat en pris, som passer til kundens kurvtotal.
3. Der skal være tilvalgt et land, som skal passe med kundens forsendelsesland.
Er disse tre betingelser ikke opfyldt, vises den pågældende forsendelsestype ikke for den pågældende kunde.
Relaterede FAQ's
- Hvilke lande skal man være opmærksom på at sælge til, hvor der opkræves told?
- Bliver fakturaen sendt ud til kunderne per e-mail eller skal vi skrive den ud og lægge den i kasserne?
- Hvorfor får jeg en fejl, når jeg afslutter en ordre?
- Hvad sker der eksakt når der trykkes "Marker som tilbagebetalt" på en ordre?
- Hvordan ændres firmaoplysningerne på fakturaen?
- Kan der føjes yderligere tekst til ordrebekræftelser?
- Hvordan kan der findes en ordre ud fra det betalingskort, der er brugt til at betale med?
- Hvorfor får kunden ikke gratis fragt, når der er betalt med en kontantrabat, selvom varerne uden rabat berettigede til gratis fragt?
- Hvorfor kommer der ikke adresse-labels fra Consignor, Vlog, FSM eller andet pakkesystem?
- Hvis en kunde lægger en vare i indkøbskurven men ikke går videre, kan vi så følge det?
- Hvordan kan det være, at nogle af mine kunder ikke modtager en ordrebekræftelse?
- Hvorfor vises den forsendelsestype jeg lige har oprettet i backend ikke i frontend?
- Kan jeg give kunderne mulighed for at afhente en ordre i min butik, i stedet for at få den tilsendt?
- Er det muligt at sende en automatisk e-mail til kunden, hvis vi ændrer på deres ordre?
- Hvordan gensender jeg et gavekort til en kunde?
- Hvordan kan der være solgt to af en given vare, når der kun var én på lager?
- Hvorfor er kurven langsom, når der er mange varer i den?
- Hvordan kan jeg lave en liste over ubrugte gavekort/tilgodebeviser?
- Hvorfor får mine kunder gratis fragt, selvom de ikke har handlet for det korrekte beløb?
- Hvad betyder de to ID'er i ordreoversigten i SUMOshop?
- Hvordan returnerer jeg en ordre til DdD via jeres retursystem?
- Hvorfor har min kunde modtaget en dansk ordrebekræftelse når den skal sendes til udlandet?
- Hvordan genafslutter jeg en ordre?
- Hvorfor kan jeg ikke se ordrer med gavekort i min oversigt?
- Hvordan finder man alle ordrer der indeholder en bestemt vare?
- Hvad skal jeg bruge for at kunne få GLS Interline?
- Kan man tilføje en ekstra vare til en ordre?
- Hvordan giver jeg kunder som har købt for et bestemt beløb fri fragt?
- Hvordan oprettes en manuel ordre, med tilhørende betalingslink fra QuickPay?
- Kan jeg modtage en kopi af alle ordrebekræftelser?
- Hvordan kan jeg printe forsendelseslabel igen?
- Hvad er årsagen til at en ordre får status "ikke-oprettet"?
- Hvordan returnerer jeg en ordre igen?
- Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?
- Hvordan kan jeg finde alle ordrer der indeholder en bestemt vare?
- Hvordan returnerer jeg en ordre som er betalt med både kreditkort og gavekort?
- Hvordan kan jeg slette en vare fra en ordre?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →