Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?
Formålet med at tilbagebetale en ordre igen kan være hvis den er fejlet idet der forsøges tilbagebetalt i første omgang. Det kan skyldes flere ting - se evt. vores FAQ: Hvor melder SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?

I de fleste tilfælde kan ordren tilbagebetales igen i SUMOshop.

For at tilbagebetale en ordre igen skal du ind på den ordre, som er returneret. Her vælger du "Ret" i fanen øverst som hvis du ville rette i ordren. På denne side er der en "Tilbagebetaling" sektion, og i den sektion findes datostempler for hvornår en ordre ender i en bestemt status. Find "Tilbagebetalt" og slet dato- og tidstemplet.

Tryk Gem.

Gå herefter til Vis-fanen så du kan se ordrens indhold igen. Du kan nu se, at knappen for tilbagebetaling er blevet genaktiveret, så man nu kan trykke på den.

I nogle tilfælde er det også nødvendigt at returnere ordren igen - eksempelvis hvis man har glemt at markere ordrelinjerne så der ikke har været en varer registreret. I dét tilfælde kan du også slette returneret datostemplet under "ret". Se evt. også denne FAQ: Hvordan returnerer jeg en ordre igen?

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?