Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvad er årsagen til at en ordre får status "ikke-oprettet"?
En ordre bliver registreret i systemet så snart en besøgende udfylder checkout og går videre til betaling. Ordren ligger i systemet med status "ikke oprettet". Hvis en betaling går igennem, så oprettes ordren som normalt med status "ny" eller "under behandling", men nogle gange bliver betalingen ikke gennemført. Når en betaling ikke gennemføres, så kan ordren ikke oprettes og ordren forbliver derfor i status ikke-oprettet.

Der kan være flere årsager til at en betaling fejler og normalt er det ikke et SUMOshop system problem.

Herunder er listet nogle af årsagerne:
1. Kunden lukker betalingsvinduet
2. Kunden er for langsom om at indtaste kortoplysninger i betalingsvinduet og "timer ud"
3. Kunden har problemer med NemID verificering
4. Kunden har problemer med MobilePay
5. Kundens betalingskort er spærret
6. Der står ikke nok penge på kundens betalingskort til at købet kan gennemføres
7. Webshoppens betalingsgateway har driftsproblemer
8. Driftsproblemer ved NETS

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?