Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Kan systemet udsende en opfølgende mail til kunder et par dage efter en ordre er afsluttet?
Ja!
Med actionmails er det muligt at sætte en forsinkelse. Det betyder at Actionmailen sendes x dage efter den udførte handling er opnået.
1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. Vælg handling "Ordre afsluttet"
3. Sæt antal dage i forsinkelse - eksempelvis 7 for 7 dage.
4. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket.
5. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.
Med actionmails er det muligt at sætte en forsinkelse. Det betyder at Actionmailen sendes x dage efter den udførte handling er opnået.
1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. Vælg handling "Ordre afsluttet"
3. Sæt antal dage i forsinkelse - eksempelvis 7 for 7 dage.
4. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket.
5. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.
Relaterede FAQ's
- Hvordan får man flere billeder på forsiden til at skifte som et slideshow?
- Hvorfor kan nogle sider ikke loades eller vises?
- Hvorfor virker GIF-animationer i billedblokke ikke altid?
- Hvordan tilføjes data og scripts til sitets hoved (head)?
- Hvorfor ligger nogle scripts i slutningen af body og ikke i head?
- Hvordan opdateres cachen på en enkelt side?
- Hvordan laver man en pop-up?
- Hvordan bliver jeg klar til Black Friday?
- Hvordan opretter jeg en "Shop The Look" temaside?
- Hvorfor ændrer e-mails udseende i forskellige mailprogrammer?
- Hvordan ændrer jeg på videoproportioner?
- Hvordan opsætter jeg layers effekten?
- Hvordan virker de enkelte betingelser på differentierede blokke?
- Hvilke variable kan der bruges til dynamisk indhold i differentierede blokke?
- Hvilke felttyper kan der laves i Formularer?
- Hvilke feltregler kan der bruges i Formularer?
- Hvad er forskellen på "copy" og "clone" af varer?
- Kan man sende en unik rabatkode til dem som tilmelder sig Nyhedsbrevet?
- Kan jeg gemme en side som en skabelon?
- Hvordan kan differentierede blokke ses og redigeres i frontend, når betingelserne for at vise blokkene ikke er opfyldt?
- Hvordan kan variabler på blokke ses og redigeres i frontend, når der ikke er noget aktuelt indhold i variablen?
- Hvordan kan en blok vises på en given URL, selvom blokken ikke ligger på den givne side?
- Hvilke parametre kan bruges til at specialtilpasse en blok med et slideshow?
- Hvordan opsætter jeg et “billigste gratis” specialtilbud?
- Hvordan ændrer jeg en side til at være forside?
- Hvilke rettigheder har de forskellige brugergrupper?
- Hvordan redigeres indholdet af en popup med Frontend-editoren?
- Hvordan får man en browser til at opdatere en side, hvis man mistænker at der vises "gammelt" indhold?
- Hvordan opretter man et redirect?
- Hvorfor står teksten mærkeligt når jeg indsætter den på en side?
- Hvordan opretter jeg nye billeder til Shop the look på en side?
- Hvordan retter jeg i footer eller header?
- Hvordan kan jeg skjule kontrolelementerne på en video fra YouTube eller Vimeo?
- Kan jeg indsætte en video som starter automatisk?
- Kan jeg sende en mail til kunderne når en pakke er klar til afhentning i butikken?
- Kan jeg oprette en mail med Track & Trace-nummer som sendes efter afslutning af en ordre?
- Hvilke billedformater bør anvendes?
- Hvordan opdateres min lokale browser-cache?
- Kan submit/send-knapper ændres til en anden tekst, der passer specifikt til den enkelte form?
- Hvordan kan et system-link åbne i et nyt vindue eller popup?
- Kan systemet udsende en opfølgende mail til kunder et par dage efter en ordre er afsluttet?
- Kan der udsendes en mail hvis en ordre bliver afvist?
- Hvordan kombineres Meta-titel for en enkelt side med den generelle Meta-titel sat i indstillinger?
- Hvordan opsættes en fokusgruppe som indeholder nyeste varer?
- Hvordan indsætter jeg en fokusgruppe på en side?
- Hvordan opsættes en fokusgruppe som indeholder bedst solgte varer?
- Hvordan opsættes en prisstyret fokusgruppe?
- Hvordan oprettes en side som indeholder nyeste varer?
- Hvordan opretter jeg en skabelon?
- Hvorfor vises Vimeo/YouTube-video pludseligt ikke mere?
- Kan jeg selv ændre på system mails?
- Hvordan kan jeg oprette en side som indeholder nedsatte varer i en specifik kategori eller mærke?
- Kan jeg oprette flere unikke rabatkoder på én gang?
- Hvad betyder de forskellige handlinger under sider?
- Hvordan opretter jeg et nyt menupunkt til en side, kategori eller mærke?
- Hvordan laver jeg ændringer til /tilbud siden?
- Hvordan opsætter jeg et dashboard?
- Hvordan retter jeg i et dashboard?
- Hvilke parametre kan bruges på de forskellige bloktyper?
- Hvilken størrelse skal jeg uploade mine billeder i?
- Hvordan tjekker jeg hvilket format et billede er i?
- Hvordan får jeg en bedre score i Lighthouse/Google Page Speed?
- Hvordan bruges de forskellige blokstørrelser?
- Hvilken filformater kan der bruges til billeder i Sumoshop?
- Hvilke mål skal jeg lave mine forsidebilleder i?
- Hvad gør de forskellige handlinger under Actionmails?
- Hvordan opsættes en actionmail som sendes når jeg påbegynder ordrebehandlingen?
- Kan jeg udsende en automatisk mail hvis ordrebehandlingen bliver forsinket?
- Hvordan indsætter jeg et script på en side?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →