Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor opdaterer Aspect 4-integrationen ikke varer eller lager så ofte, som det ønskes?
For så vidt angår varer, lager og relaterede data så er EG's standard Aspect 4-integration ikke baseret på et API, men på at Aspect 4 via FTP uploader XML-filer med samlede datapakker med samtlige varer, lagertal, priser, beskrivelser, etc. Disse filer behandles løbende, som de uploades. Men det er alene EG/Aspect 4 der styrer hvornår og hvor ofte disse filer uploades, og ønsker til frekvensen heraf skal således stiles hertil.
Relaterede FAQ's
- Hvordan sætter vi Google Analytics op?
- Hvordan bekræftes ejerskab af site overfor Google?
- Hvorfor dukker de konverteringer og konverteringsregler, jeg har slettet i DdD, op igen dagen efter?
- Kan alle varer eksporteres som en XML-fil?
- Hvorfor virker det script ikke, som jeg har indsat i en blok, og som kommer fra en tredjepartsservice?
- Hvorfor virker mit script med Instagram-feed ikke?
- Hvordan fåes en "Access token" fra Instagram, så der kan integreres til en Instagram-konto?
- Hvorfor får jeg en fejl om at mit Google Shopping-feed indeholder tegn, som ikke tillades i UTF-8-kodning?
- Hvordan får man oprettet et produkt-feed til Facebook der indeholder alle vores aktive varer?
- Hvor ofte opdateres ændringer fra POS-systemet DdD Retail?
- Hvordan aktiveres Google Tag Manager?
- Hvorfor passer mine Google Analytics-tal ikke?
- Hvordan skiftes liste-ID på integrationen til MailChimp?
- Data på en vare i DdD er anderledes end de data der kommer over i SUMO. Kan I forklare hvorfor?
- Hvor finder jeg et feed til Pricerunner?
- Hvordan sætter jeg eMailPlatform integration op?
- Hvordan opsættes webhooks til Uphance-integration?
- Hvordan opsættes Mailchimp Ecommerce?
- Hvordan kan jeg give slutbrugeren mulighed for at vælge pakkeshop eller udleveringssted ved checkout?
- Hvordan trækkes pengene manuelt i QuickPay?
- Hvordan tilbagebetaler jeg penge manuelt i QuickPay?
- Kan man undgå at der sendes spam igennem "Spørg om varen / Til en ven"?
- Hvad gør de forskellige Datamodificeringer i Import-definitioner?
- Hvad gør de forskellige Datamodificeringer i Eksport-definitioner?
- Hvorfor integreres brugere eller brugerdata ikke længere til tredjepartssystem, efter databeskyttelse er aktiveret?
- Hvorfor opdaterer Aspect 4-integrationen ikke varer eller lager så ofte, som det ønskes?
- Hvad gør de forskellige Forfordelingssorteringer i SUMOscan?
- Hvordan anskaffer jeg en API-key til PostNord?
- Hvor finder jeg et feed til Google Shopping?
- Hvordan opretter jeg en app til Instagram integrationen?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →