Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Kan jeg oprette en mail med Track & Trace-nummer som sendes efter afslutning af en ordre?
Ja, det kan du med Actionmails. Måden det gøres på er følgende:

1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. Vælg handling "Ordre sendt (med Track'n'trace)".
3. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket - dog skal den indeholde følgende tags i brødteksten: #trackntrace og hvis I ønsker at sende et link med også kan #trackntracelink tilføjes.
4. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.

OBS: Ordrer skal beriges med et Track'n'Trace nummer inden den afsluttes og skal i statussen "sendt" før Actionmailen bliver aktiveret. Har I allerede en integration til YourGS, GLS Interline, Webshipper eller Unifaun sættes status automatisk til sendt og ordren bliver automatisk beriget med et Track'n'Trace nummer ved afslutning af ordren.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?