Splittests
SUMOshop
DKK 73,75
På lager
Splittests oprettes i backend, og består af én eller flere nye eller ændrede sider. Det angives hvor stor en andel af de besøgende der skal have henholdsvis A-varianten (det normale site) og B-varianten (de ændrede eller nye sider). Når testen kører opsamles der data for hvor mange sider der vises, hvor meget der købes, hvor mange der tilmeldes osv., fordelt mellem A- og B-varianten.
Der kan oprettes splittests på alle sider. Både indholdssider, enkelte systemsider eller generelle systemsider. Med Frontend editoren er det let at lave ændringer på alle sidetyper. Test fx om kurven i sidehovedet skal være større, om læg i kurv-knappen skal være grøn, om der skal alternative vareforslag i checkout-forløbet eller om forsiden skal opbygges på en helt anden måde.
Der kan hele tiden følges med i hvordan A- og B-varianten klarer sig, og når konklusionen er klar, er det lige så nemt at indføre de gennemtestede ændringer, som at opsætte splittesten i første omgang.
Der kan oprettes splittests på alle sider. Både indholdssider, enkelte systemsider eller generelle systemsider. Med Frontend editoren er det let at lave ændringer på alle sidetyper. Test fx om kurven i sidehovedet skal være større, om læg i kurv-knappen skal være grøn, om der skal alternative vareforslag i checkout-forløbet eller om forsiden skal opbygges på en helt anden måde.
Der kan hele tiden følges med i hvordan A- og B-varianten klarer sig, og når konklusionen er klar, er det lige så nemt at indføre de gennemtestede ændringer, som at opsætte splittesten i første omgang.