Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvordan tilbagebetaler jeg penge manuelt i QuickPay?
Hvis der er sket en fejl med automatisk tilbagebetaling i QuickPay, ved returnering af en ordre i SUMO, kan du manuelt tilbagebetale pengene i QuickPay.
Måden du gør det på er ved at logge ind på QuickPay her: https://manage.quickpay.net.
Herinde vælger du Payments. Som standard ser man de åbne ordrer der ligger hvor pengene ikke er blevet trukket endnu. Vælg i stedet fanen "processed". Find ordren med vores tekniske SUMO ID (se evt. "Hvad betyder de to ID'er i ordreoversigten i SUMOshop?" ) Hvis listen er lang, kan du søge direkte efter det oppe i venstre hjørne - husk at søge efter "order-id".
Når ordren er fundet frem kan du klikke ind på den og vælge at "refund" og enten tilbagebetale hele beløbet eller kun noget af beløbet.
Måden du gør det på er ved at logge ind på QuickPay her: https://manage.quickpay.net.
Herinde vælger du Payments. Som standard ser man de åbne ordrer der ligger hvor pengene ikke er blevet trukket endnu. Vælg i stedet fanen "processed". Find ordren med vores tekniske SUMO ID (se evt. "Hvad betyder de to ID'er i ordreoversigten i SUMOshop?" ) Hvis listen er lang, kan du søge direkte efter det oppe i venstre hjørne - husk at søge efter "order-id".
Når ordren er fundet frem kan du klikke ind på den og vælge at "refund" og enten tilbagebetale hele beløbet eller kun noget af beløbet.
Relaterede FAQ's
- Hvordan sætter vi Google Analytics op?
- Hvordan bekræftes ejerskab af site overfor Google?
- Hvorfor dukker de konverteringer og konverteringsregler, jeg har slettet i DdD, op igen dagen efter?
- Kan alle varer eksporteres som en XML-fil?
- Hvorfor virker det script ikke, som jeg har indsat i en blok, og som kommer fra en tredjepartsservice?
- Hvorfor virker mit script med Instagram-feed ikke?
- Hvordan fåes en "Access token" fra Instagram, så der kan integreres til en Instagram-konto?
- Hvorfor får jeg en fejl om at mit Google Shopping-feed indeholder tegn, som ikke tillades i UTF-8-kodning?
- Hvordan får man oprettet et produkt-feed til Facebook der indeholder alle vores aktive varer?
- Hvor ofte opdateres ændringer fra POS-systemet DdD Retail?
- Hvordan aktiveres Google Tag Manager?
- Hvorfor passer mine Google Analytics-tal ikke?
- Hvordan skiftes liste-ID på integrationen til MailChimp?
- Data på en vare i DdD er anderledes end de data der kommer over i SUMO. Kan I forklare hvorfor?
- Hvor finder jeg et feed til Pricerunner?
- Hvordan sætter jeg eMailPlatform integration op?
- Hvordan opsættes webhooks til Uphance-integration?
- Hvordan opsættes Mailchimp Ecommerce?
- Hvordan kan jeg give slutbrugeren mulighed for at vælge pakkeshop eller udleveringssted ved checkout?
- Hvordan trækkes pengene manuelt i QuickPay?
- Hvordan tilbagebetaler jeg penge manuelt i QuickPay?
- Kan man undgå at der sendes spam igennem "Spørg om varen / Til en ven"?
- Hvad gør de forskellige Datamodificeringer i Import-definitioner?
- Hvad gør de forskellige Datamodificeringer i Eksport-definitioner?
- Hvorfor integreres brugere eller brugerdata ikke længere til tredjepartssystem, efter databeskyttelse er aktiveret?
- Hvorfor opdaterer Aspect 4-integrationen ikke varer eller lager så ofte, som det ønskes?
- Hvad gør de forskellige Forfordelingssorteringer i SUMOscan?
- Hvordan anskaffer jeg en API-key til PostNord?
- Hvor finder jeg et feed til Google Shopping?
- Hvordan opretter jeg en app til Instagram integrationen?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →