Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvordan tilbagebetaler jeg penge manuelt i QuickPay?
Hvis der er sket en fejl med automatisk tilbagebetaling i QuickPay, ved returnering af en ordre i SUMO, kan du manuelt tilbagebetale pengene i QuickPay.
Måden du gør det på er ved at logge ind på QuickPay her: https://manage.quickpay.net.

Herinde vælger du Payments. Som standard ser man de åbne ordrer der ligger hvor pengene ikke er blevet trukket endnu. Vælg i stedet fanen "processed". Find ordren med vores tekniske SUMO ID (se evt. "Hvad betyder de to ID'er i ordreoversigten i SUMOshop?" ) Hvis listen er lang, kan du søge direkte efter det oppe i venstre hjørne - husk at søge efter "order-id".

Når ordren er fundet frem kan du klikke ind på den og vælge at "refund" og enten tilbagebetale hele beløbet eller kun noget af beløbet.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?