Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvordan genafslutter jeg en ordre?
Formålet med at genafslutte en ordre kan være hvis den er fejlet i overførslen til et eksternt ERP eller PoS system.

For at genafslutte en ordre skal du ind på en ordre, som er afsluttet. Her vælger du "Ret" i fanen øverst som hvis du ville rette i ordren. På denne side er der en statussektion, og i den sektion findes datostempler for hvornår en ordre ender i en bestemt status. Find "Afsluttet" og slet datostemplet.

Tryk Gem.

Gå herefter til Vis-fanen så du kan se ordrens indhold igen. Du kan nu se, at knappen for at afslutte er blevet genaktiveret, så man nu kan trykke på den.

OBS: Vær opmærksom på, at når ordrer genafsluttes kan der være andre processer som også gentages, fx GLS Interline, Mailchimp, mv.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?